FINEST SOUNDS PRESENTS: BRANDED JAPAN


Brand partnerships can be a good way for some additional income but also an important strategic tool for profiling artists and maximizing visibility in target segments. In Japan, commercial partnerships often go way further than what we’re used to in Europe. This panel presents successful cases and offers valuable information for anyone looking to break their acts in Japan.

 

Brändiyhteistyö voi olla artistille hyvä tapa saada lisätuloa, mutta se voi toimia myös tapana profiloitua ja lisätä näkyvyyttä valikoidulla kohdealueella. Kaupallinen yhteistyö artistin ja brändin välillä saattaa Japanissa olla kuitenkin paljon laajempaa kuin mihin Euroopassa olemme tottuneet. Paneelissa esitellään onnistuneita case-esimerkkejä sekä tarjotaan arvokasta tietoa kaikille Japanin markkinoille pyrkijöille.

Päivämäärä: 5.10.2018

Aika: 12.00 - 12.45

Paikka: Teosto-sali

Moderator

Sami Häikiö (Business Finland)

Panelists

Kyoko Asaka (Universal Music Japan)

Mirai Kawashima (Ward Records)

Seiya Matsumiya (Black Cat White Cat)