Miljoona miljoona miljoona euroa – mitä pitää tehdä, että saa festivaalin liput myytyä?


Festivaalien brändit ovat vahvoja – mutta ilman markkinointia ei yksikään tapahtuma saa lippuja myytyä. Mitkä ovat tämän kesän festarimarkkinoinnin suurimmat onnistumistarinat ja missä mentiin metsään – mitä ylipäätään pitää tehdä ja millaisella budjetilla, että kauppa käy?

Keskustelemassa Nelonen Media Liven markkinointipäällikkö Sinikka Långström, Fullsteam Agencyn markkinointi- ja PR-päällikkö Anna Mäkelä, Lippu.fi Digitoimiston Head of Digital Susanna Pahkala ja Ilosaarirockin vastaava tuottaja Petri Varis. Keskustelua moderoi Mari Hatakka, Lippupisteen Myyntijohtaja.

Päivämäärä: 5.10.2018

Aika: 10.00 - 10.45

Paikka: Teosto-sali

Moderaattori:

Mari Hatakka (Lippupiste)

 

Puhujat:

Sinikka Långström (Nelonen Media Live)

Anna Mäkelä (Fullsteam Agency)

Susanna Pahkala (Lippu.fi)

Petri Varis (Ilosaarirock)