Oo mun kaa – avaimet onnistuneeseen kumppanuuteen


Musiikki- ja media-alan ammattilaisryhmät tekevät töitä monien eri vaikuttajien ja brändien kanssa. Kumppanuuksia ja brändiyhteistyötä käsittelevän seminaarin aikana kuulemme esimerkkejä siitä, miten alan ammattilaiset ovat onnistuneet kehittämään innovatiivisia yhteistyökuvioita. Musiikkialan kumppanuusesimerkeistä kertovat Universal Musicin Head of Music & Brands Nina Tuomenoksa, erityisesti YouTube-maailmaa avaa Splay Suomen maajohtaja Stina Varsikko sekä lipunmyyntikaupan onnistumisista ja trendeistä kertova Lippupisteen kumppanuuspäällikkö Esa Vedenkannas. Keynote-puheenvuorot alustaa Suomen Markkinointiliiton toiminnanjohtaja Sanna Laakkio.

Päivämäärä: 4.10.2018

Aika: 11.30 - 12.30

Paikka: Tiketti-sali

Puhujat:

Sanna Laakkio (Suomen Markkinointiliitto)

Nina Tuomenoksa (Universal Music)

Stina Varsikko (Splay Suomi)

Esa Vedenkangas (Lippupiste)