Tavoitteena pitkäaikainen sponsorisuhde


Tapahtumamarkkinointi, sponsorointi ja erilaiset kumppanuudet ovat monelle musiikki- ja media-alalla toimivalle ammattilaiselle elinehtoja. Millaisia ovat onnistuneen sponsorisuhteen rakennuspalikat? Sponsorointi & Tapahtumamarkkinointi ry:n toimitusjohtaja Risto Rox Oksanen on koonnut yhteen vuoden 2018 mielenkiintoisimman tapaukset, joista jokainen voi poimia parhaat vinkit omaan työhönsä. Oksanen kertoo myös sponsoroinnin kehityssuunnista sekä alan tunnusluvuista. Seminaarin jälkeen meillä on kirkkaampi kuva siitä, miten sponsorointi toimii ja miten sponsoriraha tällä hetkellä jakautuu vaikkapa urheilun ja kulttuurin välillä.

Case-esimerkkinä käsitellään mm. Ruisrockin ja Fortumin kumppanuutta. Fortumin brand manager Jussi Mälkiä ja Ruisrockin kumppanuuspäällikkö Annakaisa Anttila kertovat viime kesänä Ruisrockissa toteutetusta Fortumin Singalong Shuttlesta. Fortumin bränditeko ylitti kaikki tavoitteet ja saavutti ennätyksellisen tavoittavuuden mediassa.

Päivämäärä: 5.10.2018

Aika: 12.15 - 13.15

Paikka: Tiketti-sali

Puhujat:

Risto Rox Oksanen

Jussi Mälkiä, Fortumin Brand Manager

Annakaisa Anttila, Ruisrockin kumppanuuspäällikkö