Musiikinkuuntelu Suomessa 2021

Teoston ja IFPI:n tilaama ja jo kahdeksannen kerran toteutettava täräyttävän laaja ja laadukas selvitys suomalaisten musiikinkuuntelutottumuksista. Numeraalisten faktojen lisäksi selvitimme mm. mitkä asiat vaikuttavat ihmisten musiikkimaun muodostumiseen, mistä välineistä ja medioista ihmiset haluavat seurata musiikkialan uutisia ja millaista musiikkia halutaan kuulla enemmänkin. Kysyimme myös todella kuumottavan kysymyksen: kuunteletko mieluummin mies- vai naisartisteja?

Perinteiseen tapaan tutkimuksen tulokset presentoi aina ajankohtainen datan Zlatan Kari Tervonen.

 

Kari Tervonen on Omnicom Media Groupin Roadmap Director. Hän vastaa maailmanlaajuisen markkinointi- ja datakonsultoinnin suuryrityksen suomalaisten asiakkaiden liiketoiminnan konsultoinnista, insightista ja foresightista.