Tiketti ja Ruotsista Suomeen rantautunut digipostipalvelu Kivra ovat aloittaneet laajamittaisen yhteistyön

Tänään Musiikki & Mediassa julkaistiin kumppaneidemme Tiketin ja Ruotsin suosituimman digipostipalvelu Kivran laajamittainen yhteistyö pääsylippujen ympäristövastuullisessa digitalisoimisessa. Tiketti tarjoaa ensimmäisenä lipputoimittajana Suomessa kuluttajille mahdollisuuden vastaanottaa, säilyttää ja näyttää pääsyliput täysin maksuttomasti ja turvallisesti digipostipalvelu Kivralla. Yhteistyö tarjoaa kuluttajille aiempaa paremman asiakaskokemuksen ja turvallisen asiointikanavan, minkä lisäksi Kivran käyttöönotto on Tiketille ja siten myös tapahtuma-alalle konkreettinen ilmastoteko.

 

Kivra on nyt käytössä Tiketin verkkokaupassa ilmaisena lippujen toimitustapana, ja myös jo aiemmin hankitut liput voi vastaanottaa Kivraan

Henkilön tulee vain ottaa ilmainen digipostipalvelu Kivra käyttöönsä, ja liput saapuvat tämän jälkeen automaattisesti sähköisesti palveluun. Myös aiemmin ostetut, vielä aktiiviset ja käyttämättömät pääsyliput saapuvat Kivraan rekisteröitymisen jälkeen.

”Pandemia-aikana olemme huomioineet asiakaskontaktien määrän lisääntyneen lippujaan etsivistä asiakkaista. Puhelimet vaihtuvat ja pdf-liput hukkuvat sähköpostitulvaan, varsinkin, kun ostotapahtumasta on kauan. Kivra tarjoaa helpon tavan säilyttää lippuja muiden tärkeiden dokumenttien kanssa samassa paikassa. Tiketin arvoihin kuuluu vahvasti niin asiakkaista kuin ympäristöstä välittäminen. Yhteistyö Kivran kanssa tukee näitä molempia”, kertoo Tiketin toimitusjohtaja Mirva Merimaa.

Kun kuluttaja on kerran rekisteröitynyt Kivraan, saa hän sinne jatkossa automaattisesti kaikkien Kivran käyttöönottaneiden yritysten ja toimijoiden dokumentit ja viestit, jotka aiemmin lähetettiin paperipostilla, sähköpostilla tai jotain muuta viestintäkanavaa pitkin. Palvelun käyttö ja käyttöönotto on kuluttajille maksuton.

Haluamme yhdessä kumppaniemme kanssa rakentaa Suomeen turvallisen, helppokäyttöisen ja vastuullisen digitaalisen infrastruktuurin palvelemaan kuluttajien arjen dokumenttien hallintaa ja digiasioinnin pirstaloituneisuutta. Toivomme, että yhteistyömme Tiketin kanssa otetaan ilolla vastaan niin suomalaisten kuluttajien keskuudessa kuin tapahtuma-alalla”, Kivran toimitusjohtaja Ilari Abdeen sanoo.

 

Lisätiedot:

Tiketti, toimitusjohtaja Mirva Merimaa, 050 555 9977, mirva.merimaa@tiketti.fi
Kivra, toimitusjohtaja Ilari Abdeen, 040 519 7678, ilari.abdeen@kivra.fi

 

Tiketti Oy

Tiketti Oy on suomalainen tapahtumalippuja ja lipunmyynnin palveluja välittävä yritys. Tiketti välittää noin miljoona ennakkolippua vuodessa tuhansiin tapahtumiin ympäri Suomen. Tiketin tapahtumavalikoimasta löytyy muun muassa konsertteja, klubitapahtumia, festivaalia, urheilua, messuja ja teattereita.

Kivra Oy

Kivra on digipostipalvelu yritysten ja kuluttajien väliseen sähköiseen asiointiin. Kivralla voi vastaanottaa, käsitellä ja arkistoida arjen tärkeitä asiakirjoja sähköisesti ja turvallisesti, luontoa säästäen. Kivra Oy:n omistajat ovat Kivra AB, Telia Company, ja Resurs Bank. Kivra on aloittanut toimintansa Ruotsissa vuonna 2011 ja on nykyään maan digitaalisen asioinnin markkinajohtaja yli 4,7 miljoonalla käyttäjällään ja 70 000:lla mukana olevalla lähettäjäorganisaatiolla. Suomessa Kivra on aloittanut toimintansa helmikuussa 2020.

Kuva: Miikka Varila