SEMINAARIOHJELMA

 

Seminaarit: kahden päivän tehokatsaus musiikkibisnekseen

 

Musiikki & Median seminaaripäivät koostuvat kiihkeistä paneelikeskusteluista, syväluotaavista haastatteluista ja inspiroivista työpajoista. Parin päivän aikana pohdiskellaan ja väitellään, kehutaan ja neuvotaan sekä keksitään yhdessä tapoja tehdä alasta entistäkin loistokkaampi. Tiivis lokakuinen rykäys on tehokkain mahdollinen koulutus musiikkialaan, ja tapahtumassa vieraileekin vuosittain myös paljon opiskelijoita. Iltaisin solmitaan uusia ystävyyksiä käytävillä ja kuppiloissa.

Jos suuntaat katseesi kauemmas, Musiikki & Media tarjoaa ainutlaatuisen mahdollisuuden päästä oppimaan alan huippunimiltä. Useiden englanninkielisten seminaarien ja workshoppien lisäksi ohjelmassa on vuosittain kiinnostavia puheenvuoroja ja haastatteluja poikkeuksellisen hienon uran tehneiltä ammattilaisilta. Keynote-puheenvuoron ovat menneinä vuosina pitäneet muun muassa Seymour Stein (SireRecords), Jonathan Foster (Spotify), Annabella Coldrick (Music Managers Forum), Tommy Ramone (Ramones) ja David Fricke (Rolling Stone), vain muutamia mainitaksemme.

Vuoden 2019 seminaariohjelman valmistelu on käynnissä.