Kari Tervonen (Omnicom Media Group)

Omnicom Media Groupin Roadmap Director Kari Tervonen on tutkinut suomalaisten suhdetta musiikkiin jo kahdeksan peräkkäistä vuotta. IFPI:n ja Teoston tilaaman ja Norstatin toteuttaman Musiikinkuuntelu Suomessa -tutkimuksen aiheita on sparrattu vuosittain musiikin eri sidosryhmien kanssa. Kunkin vuoden tulosanalyysejä Kari on rikastanut yhdistämällä tutkimusvastauksiin dataa, jota hän on kerännyt vuosien ajan ihmisten arkikäyttäytymistä tutkivissa kansallisissa ja kansainvälisissä hankkeissa.

Tutkimuksen tulokset ovat kiinnostava ja tuhti tietopaketti, johon on yhdistetty musiikkialan ammattilaisten toimialatietoa, analyysejä kuluttajien arkikäyttäytymisestä sekä tutkimusvastaajien mielipiteitä ja avoimia vastauksia.